Åbningsceremoni for skabelsestiden

september 1

Vær med til at markere skabelsestiden sammen med kirker verden over fra 1/9 til 4/10. Skabelsestiden er lovprisning af Guds skaberværk og en påmindelse om menneskets forvalterskab i lyset af klima- og naturkrisen. Du og din kirke har mulighed for at deltage i den internationale fejring af “Season of Creation” i form af gudstjenester, andagter eller andre kirkelige arrangementer, der sætter fokus på skabelsestiden. I år er temaet: “At håbe og handle med skaberværket”

Den 1. september er der online åbningsceremoni af den internationale Season of Creation. Vær med virtuelt sammen med tusindvis af kirkefolk verden over.

Læs mere, og find inspiration og ressourcer på seasonofcreation.org og på gronkirke.dk/skabelsestiden-2024/

Dato:
september 1